دانلود رایگان آخرین نسخه برنامه پولی گوشی خنک و سریع اندروید

دانلود رایگان آخرین نسخه برنامه پولی گوشی خنک و سریع اندروید

قیمت برنامه در بازار ۹۹۵ تومان ، در سایت موب ۲۰ رایگان

Gooshi-Khonak

 دمای پایین ، سرعت پردازش بالا ، شارژ تنها در سه سوت  ، آمار دقیق باطری و … در برنامه پولی گوشی خنک و سریع اندروید! اگر شما هم از زود داغ شدن ذیوایس خود رنج میبرید و دوست دارید که گوشی یا تبلت اندرویدی شما همیشه در یک دما بماند به شم پیشنهاد می کنیم که به هیچ وجه این برنامه پولی در بازار را از دست ندهید و به صورت کاملا رایگان و با لینک مستقیم از سایت موب ۲۰ دانلود کنید و لذت ببرید . با ما همراه باشید تا توضیحات تکمیلی را در مورد این برنامه به شما بدهیم !

این برنامه چگونه دمای گوشی را پایین می آورد؟

cpu کار اصلی پردازش روی برنامه ها را انجام میدهد . شما در طول روز شاید ۱۰۰ برنامه را باز کنید و ببندید ، ولی خیلی از برنامه ها به طور کامل بسته نمیشوند و در پشت پرده هنوز هم cpu روی آن ها پردازش انجام میدهد. پردازش بیشتر مساوی با دمای بیشتر cpu  همچنین پردازش بیشتر انرژی بیشتر میطلبد که این انرژی را باتری باید تامین کند که یعنی افزایش دمای باتری همراه با کم شدن باتری با سرعت بیشتر . کار این برنامه این هست که برنامه هایی که باز هستند ولی شما آن ها را نمیبینید و به آنها نیاز ندارید را میبندد که پردازش از روی آن ها برداشته شود و دما کم شود.(نگران موسیقی گوش دادنتون نباشید این برنامه تشخیص میده چه پردازش هایی واقعا اضافی اند و تنها پردازش را از روی آن برنامه ها بر میدارد.) علاوه بر این با کم کردن نور صفحه و … سعی در کاهش هرچه تمام تر دما دارد .

این برنامه چگونه عملیات شارژ را سریع میکند؟

یک سری تنظیمات در برنامه هست که در ابتدا باید تنظیم کنید با تنظیم این مشخصات اگر از این به بعد شارژر را به گوشیتون وصل کنید این عملیات صورت میگیرن و گوشیتون خیلی سریع تر شارژ میشه به عنوان مثال عملیاتی از قبیل :  کاهش نور به میزان دلخواه ، کاهش زمان روشن بودن نور صفحه ، خاموش کردن sync ،  خاموش کردن بلوتوث ، پاک سازی پردازنده( خنک سازی) ، پاک سازی رم (افزایش سرعت) و  … همچنین جالبیش اینه که بعد از قطع شارژر ، گوشیتون خود به خود به حالت قبل برمیگرده و مثل روز اول می شود .

نظر خود را بنویسید

قبل از ارسال نظر به نکات زیر توجه فرمایید:

نظرات و سوالات خود را فقط در مورد مطلب فوق ارسال نمایید.

نظرات و یا سوالاتی که به فارسی نوشته نشده باشند تایید نخواهند شد.

برای درخواست بازی یا برنامه از قسمت تماس با ما اقدام فرمایید.

casinocanadaonline.ca